Nederland in Edinburgh - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Dionne Zaal - WaarBenJij.nu Nederland in Edinburgh - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Dionne Zaal - WaarBenJij.nu

Nederland in Edinburgh

Door: DionneinEdinburgh

Blijf op de hoogte en volg Dionne

29 Oktober 2010 | Nederland, Krommenie

Het is onwijs druk geweest, waardoor het een tijd geleden is dat ik een verslag heb geplaatst. Met drukte bedoel ik school, boodschappen doen, huis schoonmaken, sosialisen, uitgaan en familie die langskomen! Dit zijn natuurlijk de leuke dingen die mijn weken vol maken! Maar waardoor ik weinig tijd heb om een verslag te plaatsen..

Ed, Thea en Ian zijn de 20ste tot de 23ste langsgeweest in Edinburgh. Samen hebben we de highlights van Edinburgh bezocht, gegeten en in de pub gezeten, wat allemaal erg gezellig was! Zaterdag de 23ste arriveerden papa en mama per vliegtuig op Edinburgh airport, dus heb ik ze 's ochtends van het vliegveld opgehaald. Sharna haar ouders kwamen ook naar Edinburgh dus zaterdag zijn we gezellig met z'n allen uiteten geweest. Zondag met papa en mama de hele stad doorgeweest en 's avonds bij ons huisje gegeten. Maandag ochtend vertrokken Wim&Marion naar het hoge noorden en moest ik weer aan de bak voor school.. Helaaas!
Dinsdag had ik een belangrijke presentatie, en die was gelukkig erg goed gegaan.
Afgelopen woensdag gingen we op trip naar 2 dorpjes en naar de Whiskey Distillery. Helaas lust ik nog steeds geen whiskey, dus het whiskey proeven was niet zo geslaagd. Inmiddels is het hier erg herfstachtig, waardoor het land er nog mooier uitziet! Woensdagmiddag ging Sharna naar haar ouders die in Fort Williams verblijven en daar bleef ze slapen. Voor mij dus erg vreemd en saai om alleen in huis te zijn! Donderdag heb ik de hele dag aan school gezeten en 's avonds ging ik met Shenando naar de sportschool om stoom af te blazen. Daarna hebben we nog een duik in het zwembad genomen. Vandaag moet ik weer de hele dag naar school. Zaterdagavond hebben we een Halloweenparty! Halloween schijnt hier een big happening te zijn, dus dat wordt vast en zeker een geslaagde avond! Papa en mama blijven hier nog het hele weekend en die gaan zondagmiddag weer naar huis.
De Hollandse wind is helemaal door het huis geblazen sinds onze familie langs geweest is! We hebben Nederlandse kaas, hagelslag, pindakaas, speculaas, pepernoten, chocoladeletters etc. Noem een Nederlands product op en we hebben het;)

Veel liefs uit het Hollandse/Schotse Edinburgh!

  • 29 Oktober 2010 - 10:55

    Esmee:

    Wat leuk al die bezoekjes!! En gelukkig hoef je de pepernoten en chocoladeletters niet te missen dit jaar haha:p
    xxxxxxxxx

  • 01 November 2010 - 15:49

    Kim:

    aaaa leuk mop(K)
    veel plezier nog!

  • 01 November 2010 - 21:36

    Wim:

    Je hebt niets gelogen van het mooie weer in Schotland :-) 6 van de 9 dagen zonnig weer gehad en de andere dagen af en toe een bui. Ik denk dat ik maar een paar maanden bij je intrek. Ik vond het heel gezellig de afgelopen dagen met jullie en heb hele goede herinneringen aan Schotland over gehouden!!
    Dikke kus van ons

  • 04 November 2010 - 20:19

    Johan En Joyce:

    Hoi, hoi,

    Weer even bijgelezen.Lukt het nog een beetje? Nu ga je dus de Herfst en Winter ervaren daar met alle Hollandse hapjes.
    Veel plezier nog.Groeten

  • 05 November 2010 - 07:15

    Marion:

    Hey dionnetje, nog lekker aan genieten van de nederlandse muesli?
    Genieten jullie dit weekend maar lekker van de rust, geen vroege gasten dus lekker lang ontbijten.

  • 29 November 2010 - 20:05

    Kim:

    ik zeg: tijd voor een nieuw verslag!
    xxxxxxxxx

  • 02 December 2010 - 07:13

    Marion:

    Dionne wij zijn benieuwd naar foto's van de sneeuw in Edinburgh en een nieuw verslag van jullie als sneeuwvrouwtjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Krommenie

studeren in Edinburgh, Schotland

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2011

Bye Edinburgh

02 December 2010

Sneeuwvrouwtjes

29 Oktober 2010

Nederland in Edinburgh

05 Oktober 2010

Verjaardag

26 September 2010

One month in Scotland
Dionne

Actief sinds 14 Juli 2010
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 12593

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2010 - 30 Januari 2011

studeren in Edinburgh, Schotland

Landen bezocht: