Verjaardag - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Dionne Zaal - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Dionne Zaal - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Door: DionneinEdinburgh

Blijf op de hoogte en volg Dionne

05 Oktober 2010 | Nederland, Krommenie

Lieve allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichtjes op waarbenjij, smsjes, kaartjes en krabbels! De vensterbank staat helemaal vol met kaarten en ziet er super gezellig uit. Ook hadden papa en mama mij een pakket gestuurd met ballonen, slingers, toeters en een videoboodschap. Het hele huis zag er dus op en top feestelijk uit. Zaterdagavond heb ik een feestje gegeven. Na deze geslaagde Saturday evening zijn we uitgegaan. Naar een Spaanse bar, el barrio!
Daarna met de taxi naar huis en zondag lekker uitgerust.
Gisteren was natuurlijk mijn echte verjaardag. Helaas had ik om 9 uur al colleges, dus vroeg uit de veren. Na school zijn Sharna en ik samen naar de starbucks gegaan en heeft ze mij getrakteerd op een heerlijk taartje! Jammiee!
's Avonds met papa, mama, Opa&oma, oma en storm op skype gezeten! Was erg leuk om iedereen weer even te zien en horen.
Daarna kwamen er nog wat vrienden met een chocoladetaart aan en mocht ik alle 19 kaarsjes op de taart uitblazen.
Kortom, het was een geslaagd weekend en verjaardag!
Ook heb ik van iedereen hier leuke cadeautjes gehad en ben ik flink verwend. (Ik denk dat ik altijd mijn verjaardag maar in Schotland ga vieren haha)

Vandaag zit ik op school om de hele dag aan mijn huiswerk te werken.. Tsjaa het kan helaas niet altijd feest zijn, er moet ook gestudeerd worden.

Lots of love from Edinburgh!

  • 06 Oktober 2010 - 00:11

    Marielle:

    Hee zaal!

    Alsnog van harte gefeliciteerd!:D en echt hele leuke verhalen man! jullie hebben het daar zeker naar jullie zin!:D

    xx

  • 11 Oktober 2010 - 10:51

    Kim:

    mopsieeee, jij hebt niet eens verteld dat je een pakket had gekregen met een videoboodschap!:O wel erg leuk zeg:D
    en met de hele familie op skype +storm ahgos:D haha toen in frankrijk, overal storm honden:p
    xxxxxxx

  • 11 Oktober 2010 - 13:18

    Kimberly:

    Heee Dionne!,

    Leuk om te lezen dat je je zo vermaakt! Lekker genieten daar!
    xxx

  • 20 Oktober 2010 - 04:48

    Thea En Ed:

    Beste dionne

    wij gaan over 10 minuten vertrekken hiervandaan (Ermelo Holland) en zijn vanmiddag bij je.........
    Tot straks, wij gaan er een leuke tijd van maken en wie weet zien jullie onze verslagen ook wel vanaf de andere kant straks.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Krommenie

studeren in Edinburgh, Schotland

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2011

Bye Edinburgh

02 December 2010

Sneeuwvrouwtjes

29 Oktober 2010

Nederland in Edinburgh

05 Oktober 2010

Verjaardag

26 September 2010

One month in Scotland
Dionne

Actief sinds 14 Juli 2010
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 12591

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2010 - 30 Januari 2011

studeren in Edinburgh, Schotland

Landen bezocht: